Ich muss da immer an "Robby, Tobby und das Fliewatüt" denken... Westerhever, Juli 2010 - St. Peter-Ording Airport photo gallery at Panoramio

View single page Photo gallery St. Peter-Ording Airport
View original picture (new window)
Sterntaucher, 24 August 2010